hem igen
Om din verksamhet ligger i Göteborgsområdet har jag möjlighet att ge dig snabb support på kontoret eller i hemmet. Finns du på annat håll i landet är jag tillgänglig via mail, chat och telefon.
 
Jag har möjlighet att ge dig support inom IT. Det vill säga nätverk, datorer, hård/mjukvara, program, olika lösningar för säkerhet samt din kontakt med omvärlden. Jag vill säga 9 gånger av tio gällande nätverk löser du problemen genom att starta om datorn. Fortsätter det sedan att ge problem gäller det att hitta felet. Jag har skrivit några hemsidor om hur du löser problemen. Du ser dem nedanför. En sak jag hör många inte vet om är att du börjar med att ringa supporten. Kan de inte lösa uppgiften går du tillbaka till återförsäljaren. Du har, minst, ett års garanti och även tre års garanti på produkten om den hade något fel när du köpte den. Oftast så byter försäljaren ut produkten åt dig. Den första frågan återförsäljaren kommer att fråga dig är om du kontaktat supporten. Kan inte supporten hjälpa dig ber de dig att gå till återförsäljaren för att byta ut produkten. Har du då inte löst det kontaktar ni mig.
I några fall handlar det om andra saker som att de olika produkterna du har inhandlat inte pratar samma språk när det gäller nätverk eller programvara. Då finns jag till hands. Jag kan erbjuda support per mail eller telefon samt hembesök. Du skickar ett mail via mitt formulär. Behöver jag göra ett hembesök vill jag ha 600 kronor första timmen så länge du finns i Göteborgsområdet. Skall jag längre ut får ni betala resan. Jag kan även erbjuda support med fast pris. Det vill säga du kontaktar mig via chat, mail eller telefon en längre tid. Supporten jag ger är förslag på inköp, lösningar på nätverk, hur du kopplar upp olika enheter, vad du behöver till din dator, hur du använder ditt internet, programvaror, tips på hur du klarar ett virusangrepp, identitets stöld och liknande. Jag kan även ge dig support/utbildning för din närvaro på nätet.

kontakta mig via den engelska sidan
och jag gör allt för att hjälpa dig.
Just nu hyr jag F-skatt från Cool company. Du kan läsa mer om denna lösningen här>>>.

Jag har här svarat på ett flertal frågor jag fått från användare runt om i landet. Jag ger här tips på bredbandsleverantörer, trådlöst nätverk, hur du använder din mobiltelefon och vad du skall passa dig för när du använder nätet. Du är även välkommen att ställa frågorna på bloggen. Jag försöker besvara dem så fort som möjligt. De flesta bredbandsoperatörer ger dig ganska bra support i dagsläget. Det finns dock fortfarande flera som inte har kunskapen. Framförallt när några bredbandsoperatörer väljer att lägga sin support på ett billigt call center. Klarar supporten inte av att hjälpa dig ber jag dig byta bredbandsleverantör alternativt kontakta mig.

Här hittar du det mesta du behöver för att lösa dina problem eller frågor kring datorn, mjukvaran, drivrutiner samt manualer. Många gånger handlar det om kunskap hur du hanterar ditt operativsystem, Några sidor jag tycker jag får mycket frågor om är dessa med hur du använder skype. Ofta är det en webkamera som inte fungerar ordentligt samt en massa andra problem som med ljud, bild eller kontkater. Du ser flera tips på sidan om skype>>>. Andra vanliga fel jag får frågor om är virus och skadliga appar i webbläsaren eller operativsystemet(windows, apple) på datorn. Jag kan ge dig utbildning på windows, nätverk, office plus många andra områden. Om du dock inte har tid att RTFM(Read The Fucking Manual) kommer jag gärna hem och hjälper dig.
Translation Agency